جمعه, 21 دی 1403

تلگرام

 

پیوندها

کشتی

 

 

 

 

                                                                         اپراتورهای تلفن همراه

جهت دیدن فایل آیین نامه دفاتر پیشخوان دولت بر روی آن کلیک کنید.

فایل آیین نامه

پیش ثبت نام کارت ملی
خدمات الکترو نیکی ثبت اسناد کشور

 

 

 

رهگیری مرسولات پیشتاز


خرید بلیت قطار

فیش بازنشستگان لشگری

فیش و حکم حقوقی
بازنشستگان کشوری

ثبت  نام  بیمه  ایرانیان

 

 

اوقات شرعی

ترابرد ترابرد ایرانسل

واگذاری خدمات شرکت برق به دفاتر پیشخوان

به گزارش روابط عمومی دفاتر پیشخوان دولت، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق این استانگفت:  اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، ۳۴ خدمت حضوری شرکت توزیع نیروی برق استان به دفاتر پیشخوان دولت واگذار شد.
مدیر عامل برق استان ثبت درخواست جمع آوری انشعاب، تغییر نام مشترک، ثبت تقاضای انشعاب جدید، افزایش یا کاهش قدرت، ثبت تقاضای ادغام یا تفکیک انشعاب، و صدور قبض المثنی را از جمله خدمات واگذار شده شرکت توزیع نیروی برق استان به دفاتر پیشخوان دولت بیان کرد.
وی با بیان اینکه ثبت درخواست و تشکیل پرونده خسارت بیمه، ثبت درخواست اصلاح مشخصات انشعاب، جابجایی و تست کنتور را از دیگر خدمات واگذار شده این شرکت به دفاتر پیشخوان دولت اعلام کرد.

واگذاری خدمات شركت گاز به دفاتر پيشخوان دولت

مدیر پیشخوان دولت: همه خدمات شرکت گاز به دفاتر پیشخوان واگذار شده و مشترکان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر خدمات را دریافت کنند.

به گزارش روابط عمومی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ؛ هادی لشکربلوکی در جلسه با مسئولان گاز استان گلستان ، اظهار داشت: اين اقدام به منظور افزايش رضايتمندي مشتركان شركت گاز و دسترسي آسان به خدمات اين شركت انجام شده است.


وي گفت: يكي از مشكلات مشتركان گاز طبيعي فقط امكان دريافت خدمات از ادارات تابعه شركت گاز استان بوده كه با برون سپاري خدمات، شرايطي فراهم شده است كه مشتركان و متقاضيان بدون اتلاف وقت و تردد اضافي در چندين نقطه از شهر اين خدمات را دريافت كنند.
لشکربلوکی تصريح كرد: هدف از برون سپاري خدمات، افزايش رفاه و تسهيل در امور مشتركان است كه باعث مي‌شود مراجعه مردم به ادارات تابعه شركت گاز كاهش يابد.
وي افزود: انتظار مي رود با تدابير انديشيده شده و توسعه دولت الكترونيك، خدمات رساني به مردم با روش هاي مطلوب تري صورت گيرد و برون سپاری خدمات در ارگان های دیگر هم انجام شود .
لشکربلوکی ادامه داد:۱- درخواست تغییر نام ( شامل : نام مشترک و اصلاح آدرس پستی مشترک‌)

۲- درخواست صدور قبض المثنی

۳- ارایه استعلام سازمان ها (دفترخانه رسمی/ شهرداری ها)

۴- درخواست اعلام تسویه حساب (محضری -استعلام بدهی)

۵- درخواست قطع جریان گاز

۶- درخواست قطع جریان گاز و جمع آوری منصوبات(به علت تخریب و نوسازی/عدم سکونت / طرح شهرداری)

۷- درخواست وصل جریان گاز مشترکین بدهکار قبلا در دفاتر انجام می شد که در حال حاضر با توافق صورت گرفته و راه اندازی سامانه جدید و جایگزینی به جای سامانه قدیم در دفاتر خدمات ذیل هم بعد از این از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می شود .
خدمات :
۱- درخواست معرفی متقاضیان به دفاتر سازمان نظام مهندسی
۲- درخواست اشتراک پذیری مشترکین جزء
۳- درخواست اشتراک پذیری مشترکین عمده
۴- درخواست جمع آوری علمک
۵- درخواست جا به جایی علمک
۶- درخواست نصب علمک
۷- درخواست بررسی و تغییر نوع تعرفه ( نوع مصرف)
۸- درخواست تعویض کنتور به علت خرابی/ تست کنتور
۹- درخواست بررسی و اصلاح صورتحساب
۱۰- درخوست تفکیک کنتور
۱۱- تغییر ظرفیت (تغییر لوله کشی/ تغییر تعداد واحد)
۱۲- درخواست اقاله/ فسخ قرارداد
۱۳- ثبت رقم کنتور مشترک جزء (نبود خوانی)
۱۴- رفع اشکال قبض
۱۵- ارایه جزییات محاسبه قبض خدمات ارائه شده شامل صدور قبض المثني، تغيير نام مشتركان، كسر بدهي، سوابق صورتحساب و سوابق قبوض پرداختي است كه مشتركان و متقاضيان شركت گاز مي توانند با مراجعه به دفاتر پيشخوان نسبت به دريافت خدمات اقدام كنند.

آقای مهندس لشکربلوکی اعلام کردند دفاتر ملزم هستند در فرصت تعیین شده وارد مرحله جدید استفاده از خدمات شرکت گاز شده و آموزش لازم را برای ارائه خدمات به مراجعین محترم ببینند .دفاتر پیشخوان در صورت عدم آموزش و نام نویسی برای سامانه گاز در استان و شهرستانها نمی توانند من بعد خدمات شرکت گاز را به مراجعه کنندگان ارائه دهند .

مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات

مدارک لازم برای تعویض شناسنامه در ۱۴۰۳ + جزئیات

هادی لشکربلوکی

ما ایرانی‌ها در این برهه از زمان به دو گروه تقسیم می‌شویم: آنهایی که شناسنامه جدید با جلد قهوه‌ای سوخته دارند و آنهایی که شناسنامه جلدقرمز دست‌شان است.

البته متولدین سال‌های اخیر شناسنامه با جلد سبز رنگ دارند. به هر ترتیب گروه اول کسانی هستند که همت کرده‌اند و همان چند سال پیش رفته‌اند شناسنامه قدیمی‌شان را تعویض کرده‌اند و حالا مشکلی ندارند، اما گروه دوم ماهایی هستیم که تعلل کرده‌ایم و تنبلی اجازه نداده برای تعویض شناسنامه اقدامی بکنیم.

به گزارش پیشخوان دولت بندرگز ، راستش را بخواهید، دیگر زمان تنبلی به پایان رسیده و با توجه به تأکید سازمان ثبت ‌احوال بر تعویض شناسنامه‌های قدیمی، همه ما که شناسنامه جلد قرمز داریم، باید برای تعویض شناسنامه هرچه زودتر اقدام کنیم. البته که اجباری وجود ندارد، اما بهتر است شناسنامه جدید داشته باشید تا یک‌وقت جایی به مشکل برنخورید. اگر سردرگم هستید و نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید، این مطلب برای شماست.

امکان ثبت درخواست استعلام اراضی از پنجره واحد مدیریت زمین فراهم شد

 

 

به گزارش پیشخوان دولت بندرگز هادی لشکربلوکی مدیر دفتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی گفت: امکان ثبت درخواست استعلام اراضی (صدور گواهی مستثنیات) از پنجره واحد مدیریت زمین فراهم شده و از این پس استعلام ها منابع طبیعی تنها از این طریق صورت گیرد.

هادی لشکربلوکی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار پویش گلستان اظهار داشت: پس از اجرای موفق مرحله نخست اتصال سامانه پنجره واحد مدیریت زمین به سامانه «سبا» در خصوص دریافت استعلام اراضی(صدور گواهی مستثنیات) در ۲ استان کرمانشاه و گلستان، امکان دریافت این استعلام از طریق سامانه پنجره واحد مدیریت برای دیگر استان ها فراهم شده است.

وی اضافه کرد: طبق اعلام سازمان فناوری اطلاعات منابع طبیعی و آبخیزداری، با توجه به انعقاد تفاهم نامه بین سازمان فناوری اطلاعات و کانون دفاتر پیشخوان خدمات دولت، برای کاربران دفاتر یاد شده دسترسی لازم در پنجره واحد مدیریت زمین برای ثبت درخواست های افراد معلول، بیسواد، کم سواد و سایر گروه های فاقد توانمندی برای استفاده از سامانه های الکترونیکی برقرار می شود.

مدیر دفتر پیشخوان دولت و عضو سابق هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر پیشخوان استان  ادامه داد: با توجه به ماده یک ضوابط اجرایی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، این سامانه به عنوان درگاه ارتباطی با متقاضیان دریافت حوزه زمین و ساختمان محسوب می شود.

لشکربلوکی بیان کرد: دستگاه های اجرایی ارائه دهنده خدمات یاد شده پس از راه اندازی سامانه مکلف هستند تنها از طریق درگاه ارتباطی این سامانه نسبت به تعامل الکترونیکی با متقاضیان اقدام کرده و درخواست خدمت و خروجی آن را از این طریق با متقاضیان تبادل کنند.

وی گفت: باید متقاضیانی که برای ثبت درخواست به اداره یا دفاتر پیشخوان مراجعه حضوری می کنند را به درگاه سامانه یاد شده با ادرس IRANELAND.IR هدایت کرد و راهنمایی های لازم برای ثبت درخواست غیر حضوری، به آنها ارائه شود.

وی تاکید کرد: دسترسی دفاتر پیشخوان به منظور ارسال مستقیم درخواست استعلام به سامانه سبا از یکم مرداد سال ۱۴۰۲ قطع شده و تنها راه ثبت درخواست، سامانه پنجره واحد مدیریت زمین است. که در شهرستان بندرگز  اولین دفتر منتخب شهرستان بندرگز با مدیریت لشکربلوکی واقع در کوچه بانک ملی نسبت به ارایه خدمت و ثبت درخواست اقدام مینماید.

آخرین مهلت تعویض شناسنامه جلد قرمز

     

                                                       آخرین مهلت تعویض شناسنامه جلد قرمز

 

 

 
هاشم کارگر، رئیس سازمان ثبت احوال کشور در پاسخ به این پرسش که بساط شناسنامه جلد قرمز‌ها کی برچیده می‌شود، اظهار کرد: «طی ۱۴ سالی که از تعویض شناسنامه‌ها می‌گذرد، انتظار می‌رفت که این شناسنامه‌ها باید تعویض می‌شد، اما ما در همین ۲ سال برنامه‌ریزی کردیم تا سریع‌تر بتوانیم این شناسنامه‌های معروف به جلد قرمز را تبدیل به شناسنامه‌های جدید کنیم، چرا که این شناسنامه‌ها که کاملاً مکانیزه هستند.
 
 به گزارشپیشخوان دولت هادی لشکربلوکی ، هاشم کارگر گفت: یکی از برنامه‌هایی که امسال طراحی کرده‌ایم این است که تا پایان سال آینده وجود این شناسنامه‌های جلد قرمز را به حداقل برسانیم.
بندرگز کوچه بانک ملی اولین دفتر منتخب خدمات ثبت احوال
Template Design:Dima Group